HELG

I Onsdags sa jag hejdå till Härnösand och hej till Sundsvall och Yvette för lite fest . När vi skulle till festen så slutade det med att vi hade gått 2 km i onödan , vilket gjorde en jävligt less. Men sen när vi kom fram vart det bättre , allt blir juh bättre med lite alkohol .


I dag är det fredag och i kväll ska jag ut och åka lite bil med Lill-hittler och Emmlan , ska bli hur skoj som helst. Snacka om upprepa massa goda och roliga minnen som vi tre och Ida hade det första åren från när båda Satu och Ida  nyss hade tagit körkort .  Och så sen i morgon ska jag ner till Sundsvall igen för en vända på krogen med min kära Syster och Evelina vilket också ska bli hur skoj som helst, hoppas på att vädert blir bättre än idag . 

Blir nog att jag uppdaterar lite innan vi ska precis åka ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0